Praktiske oplysninger​

  • Skjoldholm Dinner leverer mad til alle slags arrangementer. Ved levering af festmiddage og grillarrangementer medfølger en kok til anretning af maden i op til 3 timer
    (startende ved aftalt spisetid). Dog ikke i konfirmationstiden og til julefrokoster med mindre andet er aftalt
    Derefter afregnes med timeløn á 250,- kr. plus moms
  • Skulle du have behov for serveringspersonale kan vi være behjælpelige med dette.
  • Alle priser er incl. moms og gælder indtil ny prisliste foreligger
  • Vi gør opmærksom på at vi modtager dankort (dog skal vi gøres opmærksom på dette inden festen afholdes)
  • Betaling af mad ved leveringen hvis andet ikke er aftalt​
  • Evt. personale afregnes samme dag
  • Ved større arrangementer skal indbetales et forskud svarende til ca. en tredjedel af prisen
  • Alle retter er til min. 10 cov.
  • Bindende antal 10 dage før
    Ved afbestilling af HELE leveringen EFTER de 10 dage betales et gebyr på 25% af hele menuprisen
  • Transportomkostninger for levering 5,- kr pr. km tur/retur.
  • De lånte fade, skåle mm. rengøres inden aflevering/afhentning
  • Betalingsbetingelser:
    Kontant ved aflevering eller over netbank 2 dage før
  • Vi tager forbehold for vejrets luner, transportforstyrrelser, brand, strejke, lockout og force majeure som måtte forhindre os i at levere maden

Udlejning​

  • Al service skal returneres rengjort i den udleverede emballage med mindre der er bestilt og betalt for opvask
  • Reklamationer kan kun accepteres før ibrugtagning af de pågældende effekter. I modsat fald betragtes leveringen for værende fejlfri
  • Mangler og defekte ting vil lejer efterfølgende blive faktureret for
  • Fremleje af vores effekter er ikke tilladt
  • Transportkasser i pap, flamingo og plastic tilhører udlejer. Manglende eller defekte transportkasser erstattes af lejer til dagspris
  • Lejeperioden udgør max 3 dage incl. leverings -og afhentningsdag. Såfremt lejer ønsker at leje effekterne i flere dage betales der ekstra leje i form af 25% pr. dag
  • Ændringer til ordren skal ske senest 3 dage før leveringsdato
  • Alle priser er incl. moms
  • Ved leje af borde og stole tillægges 250,- kr i transport for levering og afhentning. LEVERES TIL “KANTSTENEN”
  • Ved leje kun af service er transportudgiften 5,- kr pr. km. tur/retur pr. gang
  • Vi gør opmærksom på at alle glas og alt bestik skal tørres af efter opvask for at undgå kalkpletter. I modsat fald afregnes 1,- kr pr. del
  • Rengøreing af lysestager pr. stk 10,- kr
  • Opvask af service 1,- kr pr. del​
  • Erstatning af glas 40,- kr pr. stk.